Nieuwe reis, nieuwe blog!

22 april 2015

Het is alweer vier jaar geleden, maar na het behalen van mijn bachelor diploma en een dik half jaar heel hard werken is het tijd om weer op reis te gaan! Afgelopen weekend heb ik mijn geliefde kamer in Groningen leeggehaald en vorige week heb ik samen met Anne een zeer geslaagd afscheidsfeest gehad. Ik ga namelijk niet alleen voor drie maanden weg uit Groningen, als ik terug kom wil ik aan mijn master beginnen in Amsterdam. Dit is dus een mooi moment om alles even op een rijtje te zetten en te beginnen aan een nieuw hoofdstuk.

Zeven jaar geleden ben ik naar Zuid Afrika geweest, waar ik een heerlijke tijd gehad heb. Sinds die tijd heb ik een aantal andere reizen gemaakt, die stuk voor stuk ook geweldig waren, maar Afrika heeft altijd een aantrekkingskracht op me gehad. Dit keer ga ik dus terug naar Afrika. Ik vlieg naar Tanzania, waar ik de eerste twee dagen in Dar Es Salaam zal doorbrengen en vanaf daar door zal reizen naar Zanzibar. Vanaf daar weet ik de precieze route nog niet, maar ik ben van plan om via Malawi en Mozambique naar Zuid-Afrika te reizen. In Zuid-Afrika heb ik een auto gehuurd voor drie weken en daarna vlieg ik nog door voor drie weken Bali. Al met al heb ik een heel veelzijdige drie maanden voor de boeg en verwacht ik niet al te veel tijd te hebben om hier te schrijven, maar ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden!

Liefs, Florine.

1. Renée:
    24 april 2015
    En dan ben je al geland in Tanzania. Weer een mooie reis voor de boeg met heel veel indrukken, ga ervan genieten liefie